El domingo Mayo 19 2019 
Una Discreta Venjança por Jordi Sarsanedas Gratis

Descargar Una Discreta Venjança por Jordi Sarsanedas Epub y PDF


Detalles del Ebooks

Autor (s): Jordi Sarsanedas

Título: Una Discreta Venjança

Número de páginas: 112

Fecha de lanzamiento: 01/09/2005

ISBN: 9788429756609

Editor: Edicions 62

Langue: Español

Formato: Epub

Jordi Sarsanedas con Una Discreta Venjança

 
Ja fa més de deu anys que Jordi Sarsanedas ens presentava el seu, fins ara, darrer volum de contes. Avui ens ofereix relats escrits en aquests darrers mesos. Són històries en les que conviuen diferents èpoques, diferents personatges, diferents situacions aparentment insignificants que sorprendran el lector. Què passa quan desapareix l’única herència que t’ha deixat l’avi? Què vol dir pertànyer a un segle o a un altre? Qui és qui té la dreta a l’esquerra? Quin record tenim de la primera casa on vam viure? Com es pot dur a terme una venjança discreta? “Els qui escrivim, els qui tenim la gosadia de publicar o de pretendre publicar allò que escrivim, som sempre, oi, algú que pregunta: May I join in? Que m’hi puc afegir? I ho pregunto a Pere Calders, a Salvador Espriu, a Txèkhov, a Salinger, a Guy de Maupassant, a Kafka....”, confessa el narrador en el text inicial d’aquest recull. I dins aquesta esplèndida tradició de grans contistes cal incloure els dinou relats que conformen Una discreta venjança.
Obtenga el libro de Una Discreta Venjança en formato PDF o EPUB. Puedes leer cualquier libro en línea o guardarlo en tus dispositivos. Cualquier libro está disponible para descargar sin necesidad de gastar dinero.

EPUB o ePub (acrónimo de la expresión inglesa Electronic publication - Publicación electrónica) es un formato redimensionable de código abierto para leer textos e imágenes. Desde EPUB3 permite también adjuntar audio.

El formato se diseñó redimensionable para adaptarse a distintos tamaños de letra y pantalla. También se puede cambiar el tipo de letra. El formato fue creado por International Digital Publishing Forum (IDPF), como un formato específico para visualizar libros. Los archivos ePub terminan con la extensión .epub.

En su estructura se marca el contenido, pero no se delimita su formato de pantalla, que se adapta a las dimensiones de las diferentes pantallas de los múltiples dispositivos, como los distintos modelos de lectores de libros electrónicos.

EPUB se convirtió en un estándar oficial del International Digital Publishing Forum (IDPF) en septiembre de 2007,​ cuando se deroga el anterior estándar Open eBook Publication Structure o "OEB", publicado originalmente en 1999.