El domingo Mayo 19 2019 
A Estrela Na Palabra: Novas Conversas Con Xose Manuel Beiras por Francisco Pillado Maior Gratis

Descargar A Estrela Na Palabra: Novas Conversas Con Xose Manuel Beiras por Francisco Pillado Maior Epub y PDF


Detalles del Ebooks

Autor (s): Francisco Pillado Maior

Título: A Estrela Na Palabra: Novas Conversas Con Xose Manuel Beiras

Número de páginas: 312

Fecha de lanzamiento: 01/11/2004

ISBN: 9788484870661

Editor: Laiovento

Langue: Español

Formato: Epub

Francisco Pillado Maior con A Estrela Na Palabra: Novas Conversas Con Xose Manuel Beiras

 
A estrela na palabra. Novas conversas con Xosé Manuel Beiras ve a luz cando teñen transcorrido quince anos da publicación de A nación incesante (1989), primeiro libro de conversas con Xosé Manuel Beiras tamén realizado por Miguel Anxo Fernán Vello e Francisco Pillado Maior. A estrela na palabra ofrece un vivo testemuño do Beiras humano e político dos nosos días, combinando diferentes análises sobre a realidade política actual, tanto no que afecta a Galiza e ao BNG en particular como no que atinxe á realidade internacional vista desde o prisma do político, escritor e ideólogo galego. Con Xosé Manuel Beiras, co seu discurso e coa súa acción, os autores reivindican a "estrela" na "palabra", a lucidez persoal extraordinaria dun home que marcou e marca toda unha época e que é semente intelectual e política de futuro.
A Estrela Na Palabra: Novas Conversas Con Xose Manuel Beiras está disponible para descargar en formato PDF y EPUB. Aquí puedes acceder a millones de libros. Todos los libros disponibles para leer en línea y descargar sin necesidad de pagar más.

EPUB o ePub (acrónimo de la expresión inglesa Electronic publication - Publicación electrónica) es un formato redimensionable de código abierto para leer textos e imágenes. Desde EPUB3 permite también adjuntar audio.

El formato se diseñó redimensionable para adaptarse a distintos tamaños de letra y pantalla. También se puede cambiar el tipo de letra. El formato fue creado por International Digital Publishing Forum (IDPF), como un formato específico para visualizar libros. Los archivos ePub terminan con la extensión .epub.

En su estructura se marca el contenido, pero no se delimita su formato de pantalla, que se adapta a las dimensiones de las diferentes pantallas de los múltiples dispositivos, como los distintos modelos de lectores de libros electrónicos.

EPUB se convirtió en un estándar oficial del International Digital Publishing Forum (IDPF) en septiembre de 2007,​ cuando se deroga el anterior estándar Open eBook Publication Structure o "OEB", publicado originalmente en 1999.