El domingo Junio 16 2019 
Cruceiro De Veran por Truman Capote Gratis

Descargar Cruceiro De Veran por Truman Capote Epub y PDF


Detalles del Ebooks

Autor (s): Truman Capote

Título: Cruceiro De Veran

Número de páginas: 152

Fecha de lanzamiento: 11/04/2006

ISBN: 9788482889160

Editor: Galaxia

Langue: Español

Formato: Epub

Truman Capote con Cruceiro De Veran

 
Galaxia publica ao tempo que no resto de Europa a novela inédita de Capote Cruceiro de verán. Unha novela escrita en 1943 na que o autor norteaméricano traballaría durante unha década para, finalmente, deixala rematada pero sen chegar a publicala nunca.Cruceiro de verán se desenvolve en Nova York xusto despois da segunda Guerra Mundial e conta a historia de Grady McNeil, unha rapaza de dazasete anos que convence aos seus pais para que a deixen pasar soa o verán mentres eles viaxan a Europa nun cruceiro. Grady, que forma parte da burguesía podente, agáchalles que en realidade está a vivir unha relación amorosa cun veterano de guerra de orixe xudía que traballa nun aparcamento.Esta é unha novela precoz, probablemente a primeira novela escrita por Capote, na que amosa un estilo brillante, de metáforas refulxentes, e un instinto narrativo inigualable.
Descargar o lea el libro de Cruceiro De Veran en formato PDF y EPUB. Aquí puedes descargar cualquier libro en formato PDF o Epub gratis. Use el botón disponible en esta página para descargar o leer libros en línea.

EPUB o ePub (acrónimo de la expresión inglesa Electronic publication - Publicación electrónica) es un formato redimensionable de código abierto para leer textos e imágenes. Desde EPUB3 permite también adjuntar audio.

El formato se diseñó redimensionable para adaptarse a distintos tamaños de letra y pantalla. También se puede cambiar el tipo de letra. El formato fue creado por International Digital Publishing Forum (IDPF), como un formato específico para visualizar libros. Los archivos ePub terminan con la extensión .epub.

En su estructura se marca el contenido, pero no se delimita su formato de pantalla, que se adapta a las dimensiones de las diferentes pantallas de los múltiples dispositivos, como los distintos modelos de lectores de libros electrónicos.

EPUB se convirtió en un estándar oficial del International Digital Publishing Forum (IDPF) en septiembre de 2007,​ cuando se deroga el anterior estándar Open eBook Publication Structure o "OEB", publicado originalmente en 1999.