El jueves Julio 18 2019 
Art, Poder I Religio: La Sagrada Familia En Verdaguer I En Gaudi por Ricard Torrents Gratis

Descargar Art, Poder I Religio: La Sagrada Familia En Verdaguer I En Gaudi por Ricard Torrents Epub y PDF


Detalles del Ebooks

Autor (s): Ricard Torrents

Título: Art, Poder I Religio: La Sagrada Familia En Verdaguer I En Gaudi

Número de páginas: 424

Fecha de lanzamiento: 01/09/2006

ISBN: 9788484379157

Editor: Edicions Proa S.a

Langue: Español

Formato: Epub

Ricard Torrents con Art, Poder I Religio: La Sagrada Familia En Verdaguer I En Gaudi

 
Ricard Torrents aborda un període clau de la història de la Catalunya contemporània; el que van protagonitzar dos genis de l'art i la poesia, Gaudí i Verdaguer, juntament amb dos genis del món empresarial i les finances, el marquès de Comillas i el comte de Güell. La «lliga» d'aquests quatre personatges va acumular el més gran poder material i espiritual que s'hagi vist mai a Catalunya. Un poder que girava a l'entorn del mite de la família divina, en la versió catòlica de la Sagrada Família, que va inspirar a Gaudí el gran temple expiatori i a Verdaguer la trilogia Betlem, Fugida a Egipte, Natzaret. L'art el creaven Gaudí i Verdaguer, però el poder l'exercien Eusebi Güell i Antonio López, assistits per l'Estat centralista, repressor dels moviments socials, i d'una Església que difonia les devocions per desactivar l'obrerisme, per aturar l'emancipació de la dona i per resistir a l'escola laica. Per primera vegada la interacció entre Verdaguer i Gaudí, entre ells i amb els seus mecenes, el comte i el marquès, hi és estudiada en tota la seva complexitat i en tota la seva grandesa.
Obtenga el libro de Art, Poder I Religio: La Sagrada Familia En Verdaguer I En Gaudi en formato PDF o EPUB. Puedes leer cualquier libro en línea o guardarlo en tus dispositivos. Cualquier libro está disponible para descargar sin necesidad de gastar dinero.

EPUB o ePub (acrónimo de la expresión inglesa Electronic publication - Publicación electrónica) es un formato redimensionable de código abierto para leer textos e imágenes. Desde EPUB3 permite también adjuntar audio.

El formato se diseñó redimensionable para adaptarse a distintos tamaños de letra y pantalla. También se puede cambiar el tipo de letra. El formato fue creado por International Digital Publishing Forum (IDPF), como un formato específico para visualizar libros. Los archivos ePub terminan con la extensión .epub.

En su estructura se marca el contenido, pero no se delimita su formato de pantalla, que se adapta a las dimensiones de las diferentes pantallas de los múltiples dispositivos, como los distintos modelos de lectores de libros electrónicos.

EPUB se convirtió en un estándar oficial del International Digital Publishing Forum (IDPF) en septiembre de 2007,​ cuando se deroga el anterior estándar Open eBook Publication Structure o "OEB", publicado originalmente en 1999.