El jueves Marzo 21 2019 
Per Un Sac D Ossos (premi Ramon Llull 2005) por Lluis Anton Baulenas Gratis

Descargar Per Un Sac D Ossos (premi Ramon Llull 2005) por Lluis Anton Baulenas Epub y PDF


Detalles del Ebooks

Autor (s): Lluis Anton Baulenas

Título: Per Un Sac D Ossos (premi Ramon Llull 2005)

Número de páginas: 1

Fecha de lanzamiento: 01/04/2005

ISBN: 9788497081481

Editor: Planeta Editorial. Ed. En Catalan

Langue: Español

Formato: Epub

Lluis Anton Baulenas con Per Un Sac D Ossos (premi Ramon Llull 2005)

 
Un legionari a la força, una promesa, el resact inversemblant d'uns ossos, un viatge sense retorn i una personalitat amb més escletxes de les que sembla. Genís Aleu promet al seu pare, en el llit de mort, que recuperarà les restes d'un amic seu enterrat de mala manera. És el 1941 i han de passar vuit anys, fins al 1949, perquè ho pugui intentar. Un dia, converit ja en sergent de la Legió, abandona Melilla rumb Barcelona -una ciutat grisa, dominada per la por, tenallada per la misèria de la primera postguerra-, la ciutat on va veure morir el seu pare primer i el seu millor amic després. La parada següent de Genís Aleu ha de ser Miranda de Ebro, on l'antic camp de concentració franquista s'ha convertit en un innocent Campament d'Instrucció franquista de Reclutes. Gràcies a la seva condició actual de legionari podrà accedir-hi lliurement. El guien el desig de venjança i la necessitat de dur a terme la seva promesa.
Per Un Sac D Ossos (premi Ramon Llull 2005) está disponible para descargar en formato PDF y EPUB. Aquí puedes acceder a millones de libros. Todos los libros disponibles para leer en línea y descargar sin necesidad de pagar más.

EPUB o ePub (acrónimo de la expresión inglesa Electronic publication - Publicación electrónica) es un formato redimensionable de código abierto para leer textos e imágenes. Desde EPUB3 permite también adjuntar audio.

El formato se diseñó redimensionable para adaptarse a distintos tamaños de letra y pantalla. También se puede cambiar el tipo de letra. El formato fue creado por International Digital Publishing Forum (IDPF), como un formato específico para visualizar libros. Los archivos ePub terminan con la extensión .epub.

En su estructura se marca el contenido, pero no se delimita su formato de pantalla, que se adapta a las dimensiones de las diferentes pantallas de los múltiples dispositivos, como los distintos modelos de lectores de libros electrónicos.

EPUB se convirtió en un estándar oficial del International Digital Publishing Forum (IDPF) en septiembre de 2007,​ cuando se deroga el anterior estándar Open eBook Publication Structure o "OEB", publicado originalmente en 1999.