El martes Marzo 26 2019 
Societat Catalana, Societat Limitada? por Vv.aa. Gratis

Descargar Societat Catalana, Societat Limitada? por Vv.aa. Epub y PDF


Detalles del Ebooks

Autor (s): Vv.aa.

Título: Societat Catalana, Societat Limitada?

Número de páginas: 227

Fecha de lanzamiento: 26/03/2007

ISBN: 9788496349353

Editor: El Cep I La Nansa

Langue: Español

Formato: Epub

Vv.aa. con Societat Catalana, Societat Limitada?

 
Per què la identitat catalana es troba en una cruïlla històrica? Els moviments socials poden resistir la globalització neoliberal? Quins han estat els responsables principals de la destrucció ecològica? Com pot, la societat catalana, acollir les onades migratòries? O fer front a l’era digital? Aquest volum recull l’opinió experta de veus diverses que reflexionen sobre els límits o els reptes de la societat catalana del segle xxi, immersa en l’anomenada «modernitat líquida».Les monografies Argumenta volen abordar, amb esperit crític i d’una manera raonada, contundent i –si cal– polèmica, les grans problemàtiques culturals que ha d’afrontar la societat catalana. Es proposen de recuperar la memòria històrica escamotejada, obrir escletxes d’expressió independent, contrastar realitats i discursos, i contribuir, des de l’inconformisme, a l’enriquiment del debat cultural.
Societat Catalana, Societat Limitada? está disponible para descargar en formato PDF y EPUB. Aquí puedes acceder a millones de libros. Todos los libros disponibles para leer en línea y descargar sin necesidad de pagar más.

EPUB o ePub (acrónimo de la expresión inglesa Electronic publication - Publicación electrónica) es un formato redimensionable de código abierto para leer textos e imágenes. Desde EPUB3 permite también adjuntar audio.

El formato se diseñó redimensionable para adaptarse a distintos tamaños de letra y pantalla. También se puede cambiar el tipo de letra. El formato fue creado por International Digital Publishing Forum (IDPF), como un formato específico para visualizar libros. Los archivos ePub terminan con la extensión .epub.

En su estructura se marca el contenido, pero no se delimita su formato de pantalla, que se adapta a las dimensiones de las diferentes pantallas de los múltiples dispositivos, como los distintos modelos de lectores de libros electrónicos.

EPUB se convirtió en un estándar oficial del International Digital Publishing Forum (IDPF) en septiembre de 2007,​ cuando se deroga el anterior estándar Open eBook Publication Structure o "OEB", publicado originalmente en 1999.