El lunes Mayo 20 2019 
Com Ens Enganyem por Joan Garcia Del Muro Solans Gratis

Descargar Com Ens Enganyem por Joan Garcia Del Muro Solans Epub y PDF


Detalles del Ebooks

Autor (s): Joan Garcia Del Muro Solans

Título: Com Ens Enganyem

Número de páginas: 200

Fecha de lanzamiento: 01/04/2007

ISBN: 9788498242003

Editor: Bromera

Langue: Español

Formato: Epub

Joan Garcia Del Muro Solans con Com Ens Enganyem

 
Premi d´Assaig Mancomunitat de la Ribera Alta 2006 .Un dels aspectes més paradoxals i inquietants de la societat actual és la necessitat d’autoenganyar-nos que solem sentir els humans quan cometem errors. La cultura contemporània no sols no estimula intel·lectualment la ciutadania, sinó que, ben al contrari, aquieta els ànims i adorm les consciències. És per això que s’aconsegueix «silenciar» qüestions d’una transcendència enorme, com és el cas del genocidi de Rwanda, que va ocórrer a la vista de tots sense que, en realitat, ningú el veiés. De la mateixa manera, ara anomenem intervenció humanitària allò que era una declaració de guerra, i un assassinat d’innocents es coneix com a guerra contra el terror. La ceguesa voluntària ens porta, no a arreglar les coses, sinó a afirmar que s’han arreglat; no a denunciar les injustícies, sinó a minimitzar-les; no a intervenir decididament en la defensa de la dignitat humana en els indrets on es produeixen transgressions flagrants dels drets humans, sinó a mirar cap a un altre costat.
Obtenga el libro de Com Ens Enganyem en formato PDF o EPUB. Puedes leer cualquier libro en línea o guardarlo en tus dispositivos. Cualquier libro está disponible para descargar sin necesidad de gastar dinero.

EPUB o ePub (acrónimo de la expresión inglesa Electronic publication - Publicación electrónica) es un formato redimensionable de código abierto para leer textos e imágenes. Desde EPUB3 permite también adjuntar audio.

El formato se diseñó redimensionable para adaptarse a distintos tamaños de letra y pantalla. También se puede cambiar el tipo de letra. El formato fue creado por International Digital Publishing Forum (IDPF), como un formato específico para visualizar libros. Los archivos ePub terminan con la extensión .epub.

En su estructura se marca el contenido, pero no se delimita su formato de pantalla, que se adapta a las dimensiones de las diferentes pantallas de los múltiples dispositivos, como los distintos modelos de lectores de libros electrónicos.

EPUB se convirtió en un estándar oficial del International Digital Publishing Forum (IDPF) en septiembre de 2007,​ cuando se deroga el anterior estándar Open eBook Publication Structure o "OEB", publicado originalmente en 1999.