El martes Junio 18 2019 
Entrevista A La Guerra: 100 Converses De Lluis Companys A Pau Casals (1936 - 1939) por Josep Maria Figueres Gratis

Descargar Entrevista A La Guerra: 100 Converses De Lluis Companys A Pau Casals (1936 - 1939) por Josep Maria Figueres Epub y PDF


Detalles del Ebooks

Autor (s): Josep Maria Figueres

Título: Entrevista A La Guerra: 100 Converses De Lluis Companys A Pau Casals (1936 - 1939)

Número de páginas: 360

Fecha de lanzamiento: 09/05/2007

ISBN: 9788497346016

Editor: La Esfera De Los Libros

Langue: Español

Formato: Epub

Josep Maria Figueres con Entrevista A La Guerra: 100 Converses De Lluis Companys A Pau Casals (1936 - 1939)

 
L’entrevista és el gènere periodístic més directe i atractiu pel lector, essent molt fàcil de llegir pel dinamisme que comporta i pel combat que s’estableix entre el periodista que vol saber i l’entrevistat que només vol dir una part o una visió. I de la lluita en surt un diàleg. Ara, de la mà de Josep M. Figueres, que ha recuperat les cròniques del periodisme de la Guerra Civil, ens acostem al període més dramàtic del segle XX mitjançant la veu dels personatges més interessants del món en armes. Se’ns presenten polítics i homes representatius que contesten en diverses entrevistes, pràcticament totes les qui donaren al llarg del conflicte. Així s’apleguen les de Josep Tarradellas, Frederica Montseny, Lluís Companys, Hilari Salvadó, Andreu Nin, Jaume Miratvilles, Joan Peiró, Joan Comorera, Pau Casals, Pere Bosch i Gimpera, Joan Casanovas i Carles Pi i Sunyer en un treball de recuperació periodística i històrica que esdevé un viatge en el temps en un original aplec de les cent entrevistes aparegudes en la premsa de la guerra civil a Catalunya.
Entrevista A La Guerra: 100 Converses De Lluis Companys A Pau Casals (1936 - 1939) está disponible para descargar en formato PDF y EPUB. Aquí puedes acceder a millones de libros. Todos los libros disponibles para leer en línea y descargar sin necesidad de pagar más.

EPUB o ePub (acrónimo de la expresión inglesa Electronic publication - Publicación electrónica) es un formato redimensionable de código abierto para leer textos e imágenes. Desde EPUB3 permite también adjuntar audio.

El formato se diseñó redimensionable para adaptarse a distintos tamaños de letra y pantalla. También se puede cambiar el tipo de letra. El formato fue creado por International Digital Publishing Forum (IDPF), como un formato específico para visualizar libros. Los archivos ePub terminan con la extensión .epub.

En su estructura se marca el contenido, pero no se delimita su formato de pantalla, que se adapta a las dimensiones de las diferentes pantallas de los múltiples dispositivos, como los distintos modelos de lectores de libros electrónicos.

EPUB se convirtió en un estándar oficial del International Digital Publishing Forum (IDPF) en septiembre de 2007,​ cuando se deroga el anterior estándar Open eBook Publication Structure o "OEB", publicado originalmente en 1999.